Česta pitanja (Frequently Asked Questions)


Engleski jezik je danas sveprisutan i neophodan u svakom poslu. Znanje stranog jezika pruža više mogućnosti, što profesionalno, tako i privatno, kada putujemo i upoznajemo nove ljude. Omogućava nam maksimalnu upotrebu interneta i samim tim i lakše sticanje novih znanja.
Cilj učenja jezika u mlađem uzrastu je da decu naučimo da progovore engleski jezik. Dečija sposobnost opažanja se razvija još u ranom uzrastu. Bitno je iskoristiti taj dečiji dar, ali kroz jasno koncipiran sistem, prilagođen deci i njihovim potrebama i kognitivnom razvoju. Upravo je to ono za šta se mi zalažemo.
Materni jezik usvajamo uz minimalnu svesnost o gramatičkim pravilama i rečeničnim konstrukcijama. To je potpuno prirodno. Iskustvo učenja stranog jezika može dovesti do boljeg razumevanja maternjeg jezika i njegove gramatike i forme. Kada znamo način na koji drugi jezik funkcioniše, to nas podstiče da ispitujemo mehanizme našeg jezika. Kada smo u mogućnosti da uporedimo dva jezika, učimo mnogo više nego kada znamo samo jedan. Što više naučimo o stranom jeziku, to više znamo o maternjem.
Deca intuitivno osećaju da je jezik nešto što se istražuje, sa čime se igra i u čemu se uživa. Brzina kojom usvajaju novi jezik je zaprepašćujuća i pravo je uživanje posmatrati ih kako napreduju. Radost sa kojom deca usvajaju i istražuju maternji jezik, čini detinjstvo idealnim periodom za početak usvajanja stranog jezika. Istraživanja pokazuju da deca koja su učila strani jezik pre polaska u školu, ostvaruju bolje rezultate na kasnijim testovima. Takođe lakše uče da čitaju i pišu na maternjem i stranom jeziku. Deca stalno otkrivaju nove stvari, a učenje stranog jezika je jedinstveno, nagrađujuće iskustvo u bilo kom uzrastu. Ona imaju posebnu sposobnost pri kojoj učenje jezika dolazi intuitivno i prirodno. Lakoća i zadovoljstvo tog iskustva će pojačati njihovo samopouzdanje i želju za novim otkrivanjima.
Izlaganje dece stranom jeziku odličan je način da se vežba njihov mozak, što uključuje procesiranje informacija, memoriju, percepciju govora i čula. Deca uvek imitiraju ono što čuju i iznenađujuće su dobra u tome. Zato je vrlo bitno da budu izložena dobrom izgovoru jezika i da sa njima rade isključivo profesori. Na taj način deca usvajaju pravilan jezik i akcenat u potpunosti, kao i maternji govornici.